a better man

jag är så bra.
jag älskar migsjälv.
jag älskar skor.
bland typ 500 jääääättefula skor lyckas jag hitta det enda läckra paret.
replay, precis såna jag letat efter. dessutom billigare än vanligt.
jag älskar migsjälv.

nu jävlar! nu ska du sluta med det här!
call me when you're sober, asshole!
feel like the biggest asshole, when I kill rock n roll..

och du, andra assholet!
du har fått ditt inlägg, låt bli mina tankar nu.
be happy.

snart helg. är sååå partysugen!
amelie fyller år, ska bli så himla kul!
måste kirra ett falsklegg till elin och karin bara.
dom måste med.
och så ska vi hooka up med ylvababen och henke.
får inte glömma kameran.
y+h goes wild på toan och c filmar.
och the blonde bithes steal other peoples beers.
sofie måste med också, annars blir det inte på riktigt.

och sen. då jävlar grabbar!
jag får inte sova hemma, brorsan har polare i mitt rum.
hajjar noll, men det är ger mig ju en anledning att sova nån annan stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback