back in black

hmm..
dumma ylvis, jag kom för din skull!
å så försov du dig,
du vet att jag inte klarar av klassen utan dig.
vår klass (med få undantag)
är den torraste, minst partykåta som finns.
döööden. tur att det är drag i oss babe!
just för att första lektionen är helt meningslös
(filosofi) behövde jag party-blondinen.
jag är så ointresserad och omotiverad.

hade första mattelektionen idag.
var supernervös, trodde att det skulle vara skitsvårt.
visade sig att det är mest repetition med lite nytt.
för ett ögonblick var jag nästan lycklig.

och sen var det foto.
orka sitta två och en halvtimme och prata om ljus.
och motiv och linser.
inte konstigt att alla (jag plus två) tyckte att vi förtjänade att gå hem.
inget ont om kameran, eller att plåta.
men jag skiter faktiskt i sånt där annat tjafs.
tacka fan för boxen med lost.
en hel säsong blir en jävla massa sköna timmar.

dagens låt: ome out and play - the offspring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback