bummer! (som mamma skulle sagt)

nu skiter jag i om jag bara skriver pessimistiska inlägg.
snus porr och brännvin.
jag är inte lycklig. aldrig varit.
eller jo, jag tror att jag var lycklig på dagis.
det jobbigaste som hände där var om det blev gröt till lunch.
eller om oskar puttade ner en från klätterställningen.
hade ju ingen aning om vad bakfylla var för nåt till exempel.
nu är det alldeles för mycket.
undrar om det blir värre med åren?
jag tycker jag är ungefär lika sinnessjuk som för nåt år sedan.
men det händer ju hela tiden saker. typ, 15-15. mission accomplished.

oooh, give me a reason to be beautiful

anledningar till ens dag förvandlas från en bra dag till en ångestdag.
lögner och svek.
en sur mamma.
ett prov jag inte pluggat till.
ångest.
en film jag inte lämnat och kommer få betala för.
ser ut som ett troll i håret.
pank.
tvungen att tacka nej till vronkans fest för frides skull.
har stockholms smartaste brorsa. (kolla expressen igår)
åt upp all choklad inatt (efter att jag hade borstat tänderna)
är inte snäll.
mer ångest.

till alla jag nånsin ljugit för och till dom jag fortfarande ljuger för:
förlåt. just då kändes det nödvändigt. ska försöka skärpa mig.

give me, oh the bliss.
I want the bliss.

dagens låt igen: the trick is to keep breathing - garbage

mm, var fanns feel-goodet där huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback