crucified barbara

det här känns som en söndag.
man gör ingenting för att man tror att dagen går långsammare då.
men ändå har man ångest för att man inte gör nånting.
dom där timmarna jag var i skolan tidigare känns liksom inte.
hittade min bild på darin, den är faktiskt ganska bra.
jag vill ha helg.
jag vill ut, och har inga pengar.
nu har jag nog nämnt bristen på cash i varenda inlägg hela veckan.
skitsamma, jag lider.

gud vad jag stör mig på killen som envisas med att heta internskämt på msn.

"en spegel! yeah! yeeaahh!"
jag kommer sakna dig elin! åk inte!
måste köpa träningskort och slkort imorn.
jag är inte alls hungrig. hoppas vi inte äter förrän om typ.. en timme.

you know that I love you
you know that I need you
and I'll never leave you...

helt seriöst person 6: vafan? kunde du inte sagt det lite tidigare..
helt seriöst person 2: jag kommer aldrig säga som det är, so don't make me.

dagens låt: mister superstar - marilyn manson (funkar oavsett humör)

jag hoppas verkligen att ni som läser ser till att få tag på dagens låtar, för dom är grymma.
visst att jag gillar rock, men det är ingen heavy metal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback