disassociative

uuuh.
elin har smittat mig, är såå risig i halsen.
fan vad dåligt med inlägg det har blivit på sistone,
och jag liksom gör ändå inget på dagarna.
det mest amvitiösa vi gjort är att åka in till stan.
å andra sidan ska vi ut och festa ikväll, tror jag.
börjar bli lite stressad, är rätt stökigt hemma också..

anyway, dags att duscha.

orka att dom kommer hem typ 5 timmar tidigare.
måste ju panikfixa allting.
har ingen mjölk till kaffe.
ingen mjölk till oboy heller.
well, har iaf städat som fan.
håller på och paniktvättar också.
och panikstampar ölburkar.

hehe, så skönt att elin är hemma igen.
supertrevligt igår, lagade mat och hyrde film.
visserligen en operafilm, men en av killarna var snygg..
och kunde sjunga.
lite tråkigt att behöva säga nej till en massa människor..
får väl kompensera det också. suck...
jag är fruktansvärt shoppingsugen.
verkligen kul att börja skolan och inte ha nånting roligt att ha på sig alls.
skitkul.
måste bli rik snart.

I can never get out of here
I don't wanna just float in fear
a dead astronaut in space...

tur att jag har min katt.

dagens låt: use your fist and not your mouth - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback