do you feel the same?

minitenta french.
hur i helvete hade hon (läraren) tänkt sig att jag skulle kunna skriva en uppsats på 300 ord om social-politikens system i frankrike?!
jag kan inget om politik, jag bryr mig inte.
skulle inte ens kunna skriva om sånt på svenska.
jag tror inte jag kan säga tre partiledare.
kommer knappt ihåg partierna.

and all the pretty, pretty ones. they gonna blow your minds.
we're all stars now, in the dope show.

skönt att jimmy mår bättre.
hoppas det håller i sig nu.
(vem skulle inte må dåligt av 6 tentor?)
jag pallar inte ens en halv.
fast han ringde och störde mitt i vår film igår.
den som inte sett brokeback mountain borde göra det!
grym rulle. heath ledger är såå het!

I'd like to love you but my heart is a sore

underbart! äta ute ikväll med tjejerna, sen lite öl på treat/murphy's
och så shoppa imorn!
visserligen till frideborg, men bränna pengar är bränna pengar.

fine! ingen sista-soliga-dagen-middag. well, fuck that.

dagens låt: ka-boom k-boom - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback