fever you can't sweat out

ajajj!
har just trimmat häcken, och höll på att klippa av mig ett par fingrar..
orkar inte städa mitt rum, och "ute-jobb" får jag iaf betalt för.
sen skulle jag försöka mig på att få bort stubben i trädgården.
jag högg och högg å så: stonghk! slår jag i tummen och det gör ont som fan.

amanda, jag är så avundsjuk på dig!
måste varit helt underbart..
(vill också dricka mineralvatten för 80 spänn flaskan)
och så är han ju sååå snygg.

jag ska ju gifta mig rikt för att slippa jobba och sånt...
och sen ska vi bo i monaco, jag och martin.
jag har hittat den lilla snyggingen jag ska gifta mig med!
och praktiskt nog bor han i monaco,
för han är prins där!!
jag behöver alltså bara åka dit lite oftare
å sen kan vi leta bröllopsklänning.
fast jag behöver inte leta,
lars wallin ska sy upp min.
och skorna har jag naturligtvis redan hittat.

jag tycker inte om barn.
min egen lillebror säger åt mig att jag inte ska äta direkt ur flingpaketet.
min lillebrors kompis försökte ragga på mig bara för att jag hade bikini på mig.
det är warhammer och lego överallt. och gitarrer.
skönt att ens äldre lillebror har slutat med leksaksbilar.
och gått över till elgitarrer hela tiden.
som han sprider ut lika mycket som legobitar/bilar.

if you love me
you would be here with me
if you love me
come find me
make up your mind
call me when you're sober

orka att jag ska till trosa nästa helg.
visserligen är det überfest på laroy på fredagen.
men ändå, orka hänga på ett hotell i en stad som heter som nånting man har på sig.
undrar vad det var för pervers typ som tyckte att stället skulle heta trosa.
och undrar hur många som flyttar därifrån bara för att det heter så. pussys.

"what a shame, what a shame, the poor grooms bride is a whore"

rock kills kid. tillbaks till musiken. tillbaks till rocken.

would you love a monsterman, could you understand?

dagens låt: I write sins not tragedies - panic! at the disco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback