frank

äntligen hemma! varit borta en vecka i landet där alla är fula och pratar konstigt.
alla över 25 är överviktiga.
kan bero på all choklad dom äter. (inget ont om choklad, men det funkar inte i flingor)
det finns ett ord på franska som är likadant på engelska. danger. oooooh.

dom enda som inte är överviktiga är 30-35åringarna som cyklar upp bergen för att ha typ croissant-orgier.
och dom dubbar allt. nog för att jag tycker simpsons är grymt men det suger på franska.
inte har dom nån musiksmak heller. rock enligt franskarna är typ enrique iglesias och opera.
och så kostar en vanlig glass 36 spänn.

yoghurt kan dom inte heller göra, och inte vispgrädde.
dom kan inte prata så man fattar, dom stavar helt freaky, och har inte ens vett att importera vanlig oboy.
dom har en egen variant (nes-choco), precis som med coca cola (jean's cola) orka.

dessutom kan dom inte klä sig överhuvudtaget.
too bad att jag ligger back och inte har råd att köpa alla kläder dom inte vet att dom borde köpa.
efter ett par dagar var jag så uttråkad att jag skrev vykort till en massa.
unfortunately råkade det vara igår, så jag hann inte köpa vykort = ni får dom när vi ses.

måste berätta om monaco. allt i frankrike är fult, om man bortser från calanquerna och sånt.
ALLT i monaco är snyggt. människorna, kläderna, husen och bilarna.
var annars i världen finns celine, laura b, chanel och ferrari på samma ställe?!
jag ska flytta dit, ha en vinröd cab och inte betala skatt.
vi var där för att se kinas bidrag till "fyrverkeri-vm" eller nåt, vilket var helt ortoligt! dom gjorde små drakar och hjärtan och inte vet jag..
sen hittade jag my future car.
batmobilen, made by lamborghini. finger-licking good...

veckans citat: "skit! skit! skit! helvete!"

veckans låt:
narcotic - liquido
allt med glenmark/ericsson/strömsted
call on me - eric prytz
goo goo dolls
true nature - jane's addiction



okej persbrandt, du har gjort mig besviken. väldigt besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback