ge mig en käftsmäll

kollade på csi hos p.
har ingen som helst lust att gå till skolan imorn.
har sån lust att... smita.
jag är grym på att smita.

okej.
hatar att få meningslösa texter att läsa som läxa.
"låt världen möta ditt bästa jag"
hade jag ett bästa jag skulle jag hittat det för längesen.

helt seriöst person 7: varför försöker du göra mig svartsjuk och varför funkar det?!

det här med helt seriöst handlar om personer som vid tillfällen inte beter sig som de ska.
nämner inga namn, men dom ska seriöst skärpa sig lite.

som om jag bryr mig!?
nej. orkar inte kentperiod.

I'm gonna buy a gun and start a war
if you can tell me something worth fighting for
ja. en coldplayperiod.
fast då hamnar jag i låt-till-ex.
viktigt ex. vill inte tänka på det..

sova nu.
hoppas på natt utan mardrömmar.
sweet dreams are made of these...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback