get your sexy on

vad har hänt med mig?
justins nya kommer på mtv och jag sitter och tokdiggar.
not my style. but it's hot.
another meningslös middagsdiskussion.
kommer inte längre igåg vad den handlade om.
oskön dag idag!
mardröm, försov mig, kom sent.
somnade på lektion 1.
is it worth it?
pasta utan ketchup till lunch. (den hade klibbat ihop också)
somnade på lektion 2.
rände runt i regnet, träffade anna.
världens trevligaste människa!

varför går det aldrig nånting bra på tv?
ikväll går det liksom die hard.
gillar inte willis, han är så macho.
dessutom börjar han bli gammal.
det kommer sluta med att jag sitter och kollar på den.

det är faktiskt väldigt synd om mig.
rände som sagt runt i stan, hittade såå mycket jag vill ha!
har inte ett öre.
ska tigga till mig en jacka och ett par skor.
om jag kan.
om jag får vill säga.

You see these shackles baby I'm your slave
I'll let you whip me if I misbehave

It's just that no one makes me feel this way
Dirty Babe
Because you're burning up I got to get it fast
Dirty Babe
Cuz you're burning up for me and that's a fact
Are you ready?

älskar mitt schema!
har två lektioner imorn, slutar 11!
stackars lillebror.
äppelviken har tappat stilen.
det är nåt fel på köket = fil och flingor i två veckor.
8 - 16 tre dagar i veckan.
mobbing.
rektorn flytt.
snobb-hets.
stackars små bromma-brats..

jag kan inte ens räkna mig som en brommabrat.
har inga gucciskor.

dagens låt igen: sexyback - justin timberlake (naturligtvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback