haaare kriiiishnaa!

underbart med sovmorgon.
mindre underbart att bli väckt av mamma.
som hittat hennes lånade tröja i mitt rum.
med sminkfläckar på i en hög på golvet.
fan.

hm, har två meningslösa lektioner idag också.
svenska c. döden. vi gör inget.
religion. bättre, men vi gör inget.
det var roligare i nian när vi drog på studiebesök.
lärde oss hare krishna-låten.
(den som typ munkarna i stan med orangea lakan sjunger)

hare krishna
hare hare
krishna hare
krishna krishna

å så börjar den om.
vilken musikupplevelse!

dödsschema på onsdagar.
visst är det skönt med sovmorgon,
men jag behöver inte ha lunch i 90 minuter..
å sen ska jag iväg, ska få min.. dom.
crap.

slår var om att jag kommer missa min tolva.
bara för att jag har supertighta jeans idag.
jag fryser. jag vill ha mjukisbyxor.
och jag vill ha tillbaka mina sovbrax j!

all this time, all this time with you.. <3

dagens låt: reason to cry - takida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback