hahahahaha.. haha, haha!

jag är glad.
hehe, varenda gång jag säker glad tänker jag på beck.
i mördaren utan ansikte har ju bruden dialekt, så klockren!
"vet duue vaed det aaaseet sae? han sae, att han vae glaaaaeed!"
älska beck.
älska persbrandt. läckraste mannen i sverige.
jag vill också vara sanna lundell!

haha, imorn är det banditfest!
underbart att hooka upp med c där.
jag har verkligen längtat efter den här fredagen!
inte bara för att det är fredag.
det är dessutom amis 18årsdag.
och jag har sovmorgon (nästan det bästa som finns)
kommer träffa en massa underbara människor.
och så får jag shoppa.

nu är det ju visserligen så att jag inte har råd med världens krogrunda.
men, jag är glad ändå.
dessutom vet jag hur man får gratisdrinkar.
det finns små tricks som får folk att ge dig allt du vill ha...

borde sova snart.
problem: övertrött.
sitter och garvar för migsjälv. åt ingenting. crap. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback