inside you.

rätt skönt att mamma och dom är hemma.
fick en chans att kolla igenom alla fula bilder dom tog i frankrike.
kändes inte så bra. jag har en tendens att se så ful ut som möjligt på kort.
oftast är det ofrivilligt.

calle hem ikväll.
måste lämna film ikväll.
per ikväll.
"längesen vi sågs"

vill att elin ska komma hem igen.
hatar franska. hatar prov. hatar att plugga.
hatar att vara pank, annars skulle vi varit på miami vice typ nu...
som brorsan sa var typ bara helt okej. dåså!
ingen skada skedd.

om jag inte hade skolkat lite för mycket hade jag varit på väg till portugal.
alternativt västkusten nu. crap.
jag tycker att det är rätt dåligt att man inte får skolka litelitegrann.
måste man få skit i 10 år för att man låg hemma och sov ett par timmar i gymnasiet?
per vecka.
life´s a bitch.


vi kommer iaf ut lite ur huset, ska till elise och chilla lite idag.
var väldigt skönt att träffa tjejerna igen!
blev klassikern aladdin.
och ikväll, m-m-m.
ska se till att per slutar plugga ihjäl sig.
det måste ju vara nyttigare att plugga på dagen, varför gör han inte det?
och som om han kommer jobba in engelskaglosor hela kvällen.
vi måste hjälpa honom.

things you can resist, things you cannot.

dagens låt: framed in blood - the 69 eyes
och she hates me - puddle of mudd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback