jeez!

bra dag.
ska få ny tv, och ny dator!
älska älska älska.
är lite stolt över migsjälv som mognat.
lite i mina föräldrars ögon hoppas jag..
tycker om när dom inser att man har haft rätt i fyra år.
tycker om när dom förstår en ibland,
även om dom resten av tiden inte fattar ett skit.
undrar om jag är mer eller mindre bortskämd än jag tror/vill tro?

jag vill vara mer.

elin är den bästa som finns!
och hon är så braaaa på att laga mat.
idag åt vi sesamnuggets och stekt couscous. stekt.
hon är den enda som tycker att det vore jävligt najs att heta typ april.
(man måste uttala det engelskt)
eller juni, jag skulle älska att heta juni.
jag tror faktiskt att det skulle passa ganska bra på mig..
när jag flyttar till monaco med a/m ska en av mina döttrar heta det.

alltså juni, alternativt june. eller april.

och så ska en heta delphine.

jag ska visserligen inte ha några barn,
så det kan bli lite komplikationer.
fast å andra sidan skulle jag och m få världens
snyggaste, bästa och gulligaste unge.
vi ska bara lyckas med ett par grejjer först.

dagens låt igen: california dreamin' - the beach boys (sjöng den sååå fint idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback