karaokebitches!

jag vill uuuuut!
har plötsligt och stort krog-behov.
ska försöka mig på kickis.
kommer in gratis, så what the hell..

mm, middag med sofie. alltid nåt.

haha! lyssnar på bandit metalizer.
dom tar en dålig, icke-rocklåt, (call on me/schnappi)
och gör om den till "feta rockdängare".
"vi sleazar till den"
"vill inte att dina långa, och hans ludna fingrar petar på den"
klockrena.
skönt att blanda amy diamond+trumsolon.

åååh.
blir så jävla sur på itunes.
den har lagt till typ 2000 dubletter,
å när man sitter och jobbat med att ta bort dom som inte funkar
funkar inte dom som är kvar heller!
blir så jävla sur.
jag blir så lack att jag tar bort allihopa och gör om allt.
eller, det kanske inte är någon bra idé.
fast jag är trött som i helvete på det här.

behöver göra om allting tror jag.
morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback