kitchen bitch!

fyfan. ibland är man så trött att man inte kommer ihåg om man har sovit överhuvudtaget.
trevligt men rätt galet igår.
började med middag på friday's.
en middag som skulle gå lite snabbt och smidigt,
men som drog ut på tiden och tog mina sista kronor.
jag har 37,5 spänn att leva på resten av månaden.
jag ska bli kriminell.
sen lämnade vi grabbarna och drog till treat!
träffade på thomas och erik, supertrevliga!
sen fick vi ju fortunately skjuts av per, eller jag iaf.
orkade inte vänta på sofia, så jag gick hela vägen hem.
i vanliga fall går det på en halvtimme.
i onyktert tillstånd när man fryser och pratar i telefon går det inte så snabbt.
tack m, för att du fick hem mig.
nån dag, nån gång kommer det att funka perfekt.

what on earth is going on in my heart?
seems these days I don't feel anything.
'less it cuts me right down to the bone.
what on earth is going on in my heart?

it takes a lot a love. to keep your heart from freezing..

haha, var driv på treat! (härligt, lyckades ha mina skor!)
man sitter helt oskyldigt och dricker lite öl,
och så kommer det fram en stor kille och frågar om man är 89a.
man typ, ursäkta nej. (ser det ut så? antagligen)
det sjuka var att han gick omkring själv, och typ våldgästade varenda bord.
typ sa att han var stammis, men jag har aldrig sett honom på bild. humhum.
jag älskar när ocoola människor tror att dom är jävligt sköna.

helt seriöst person 4: jävlas inte med mig.
helt seriöst person 5: jävlas inte med mig.

läste om en kille som blev kallad "kitchen bitch" av dom andra kockarna.
bara för att han var amatör.
fick göra allt skitjobb. typ skala morötter. poor guy.
hatar såna här dagar. skolångest.
jag har inte saknat skolan.

even the stars look brighter tonight.
I still believe in love at first sight, nothing's impossible.

sitter och kollar på constantine.
för femtielfte gången.
fast den är grym.

dagens låt: the sinner in me - depeche mode
och my oh my - david gray (när jag tröttnat på arga låtar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback