merde.

skit.
tänkte börja plugga lite franska idag.
är hos "martina som hjälper mig" (tror inte mamma går på att per kan franska...)
men så trodde man att hon inte skulle vara hemma och man kunde sitta här hela dan.
gick ju bra, hon har varit hos tandläkaren och är hemma och skrotar. palla.
det är rätt bra att nån får mig att plugga, börjar få lite ångest.

måste lämna tillbaka den jävla filmen också. crap.
har fått munsår.
javet, det låter skitäckligt, men det är ett sånt där i munnen.
så jag kan inte äta typ... tomat. och inte ketchup.
ketchup är en skitbra grej förresten.
man kan ha det till allt, det är rätt kul, finns typ två låtar om ketchup,
och dessutom är det nyttigt.
(i min inbillningsrika värld)

do you love your gun? yeah! god? yeah! your government? fuck you!

idag är jag den mest egoistiska person som existerar.
för tillfället kan det ju inte finnas någon som tänker mer på sig själv än jag.
I'm just a bad bitch...
I'm not a slave to a world that doesn't give a shit. fight! fight! fight! fight!

är helt såld på manson.
det är nog honom jag vill gifta mig med. 
I know what I want and what I want is so unreal. 
blev en del låttexter idag, är på sånt humör.
nu ska jag försöka catcha tolvan.

exit light, enter night.

dagens låt: enter sandman - metallica

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! Fan vad skön du är. Jag kan ju inte ett skvatt franska, har verkligen glömt allt!! Men jag lovar att ljuga så gott det går när jag träffar din mamma nästa gång. "Åh, Cia gör verkligen framsteg med franskan. Ni ska verkligen vara stolta!"
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback