mitt myspys

pigg. eller snarare övertrött.
vill verkligen verkligen inte gå till skolan.
jag gör det för dig ylva!
bara för att jag lovat.

fruktansvärt seg dag.
hade seriöst politik-prat med sofia.
vi måste hyra film oftare...

borde sova.
ska upp halv 7.
hatar skolan.

eftersom alla i hela världen har bestämt sig för att vara osköna just den här veckan,
börjar jag naturligtvis tänka på en människa jag absolut inte vill tänka på.
eller, egentligen tre stycken.
en för att det aldrig går att sluta älska honom,
en för att han är en.. liten söt sak
och den sista för att jag alltid kommer sakna honom.

får inte, men vill ha den här. honom här.

fyfan. jag blir så äckligt nostalgisk ibland.
måste sova bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback