mjau cia!

hahaha!
hittade alla gamla vykort igår, så gulliga!
låg och garvade typ en halvtimme..

"hoppas du haft en superb sommar!"
(elin) orka säga superb i åttan.
"visst ska det bli kul att börja 7:an!"
(johanna)
"fast jag brännde mig på röven, det gjorde ont.
mestadels när jag satt ner"
(sofia)
"jag har också sett en och annan död lämmel på stigen."
(elin) hahaha! lämmel!
"igår var vi och tittade på gränsen. det var varmt."
(angelica)
"jag är väldigt trött och snart förstår du varför.
här är vårt dagsskema:
8.00 wake up
8.20 flagtime osv, osv.
ganska tufft, eller hur?"
hon är så härligt vuxen.
"jag har fångat en ödla till husdjur, han heter sture.
jag har det bra"
(angelica) sture och herr ericsson vännen!
"jambo! det betyder hej på swahili. "
(elin) hon skrev alla vykort med skrivstil.
"hoppas att du har det bra där du är om du inte är hemma.
fast du har väl det bra fast du är hemma. KRAM KRAM"
(johanna)
"mjau cia! mjau mjau mjau? mjau..
mjau, mjau mjau mjau,
mjau! mjau mjau. mjau mjau?
osv osv...
(mamma) hon har sån humor. (vykortet var alltså från min katt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback