monster's ball

vad i helvete är det med mig och pengar egentligen?!!
jag kan ju inte kontrollera mig.
inte ens telefonräkningen kan jag ha koll på.
och jag ringde inte ett jävla samtal under hela frankrikeveckan.
och nu får man ändå en räkning på 1600.
jag som tänkte köpa mig en ny ipod.
crap.

det är underbart att mamma är lite gladare.
det finns inget jag hatar så mycket som när hon är arg.
Am I bringing you down?

okej. orka när ens kompisar är griniga.
en tror att den är smidig.
nån är bara jävligt irriterande.
en annan försöker kontrollera en.
den sista är jag, och jag är grinig som fan. 
det är något jag vill göra som jag inte får.
jag vill ha något, och jag ska ha det.
håller för övrigt på att få det.
sneaky som fan. beat that...

men snart exploderar allting.

"försöker du vara rolig?" - "försöker du vara ful?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback