oh, crap!

fuck. pinsamt helvete.

ångest?

avundsjuk.
hoppas det inte är en dödssynd (tror inte på sånt)
för jag vill haaaaa! jag vill ocksåååå ha!

I don't want to live my life again..

hur fan ska jag göra det här?
nummer ett är pinsamt men nog ganska lugnt.
två är cool, inga problem med honom.
nummer tre blir det värsta jag nånsin kommer göra.
och fyra blir inte heller så kul. inte alls.
kommer förstöra så himla mycket tror jag..

och jag vet inte en mänska som har varit med om det.
= inget moraliskt stöd.

ångest. fast samtidigt inte.
kan vara en bra erfarenhet kanske?
fast elak som jag är hoppas jag att nån annan råkar ut för det också.
jag har aldrig sagt att jag är snäll...

understanding is misunderstood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback