orgie 1, 2 och 3

stör mig på att routern är loco.

måste berätta om igår bara.
gick först igenom kungsträdgården och dog.
jag har aldrig sett så många minderåriga på ett ställe.
det var småtjejer överallt!
sen blev vi nästan rånade av ett gäng småkillar.
dom var minst 10, och oturligt nog turkar.
det hjälpte inte mina fördomar direkt, jag var livrädd.
sen blev det krogen med ylva och malin!

"you don't need money.
the blond bitches steal other peoples beers."

sen drog jag till murphy's och försökte förgäves få en öl av killen i baren.
som inte var en kille, utan medelålders och helt sjuk i huvudet.
det gick inte så bra. vi var rädda.
sen blev det jimmy's place. whatsitsname.
tjatade mig in på stället, orkade inte köa. 
vakten tröttnade, tur för mig.
helt sjukt varmt, sjukt mycket folk.
var trevligt att ses igen, första gången i krogmiljö actually.
eller, kanske... hum.

synd att jag missade brinkens fest, med martin och davids bus.
men det blev top gun hos martin, och fattiga riddare till lunch.
fattiga riddare är underskattade. sååå gott!
nostalgi. kommer ihåg ett barnprogram med en kille som gjorde filmer i filmjölk.
helt otroligt! en handlade om riddare, och så var det en sång till:
"dom fattiga riiiiddarnaa, dom rider på hääästarnaa.."
underbart minne.

så, jag är helt trött på orgier nu.
först turk-orgie plus fjortis-orgie i stan.
sen svett/rök-orgie, och sen slagsmål hos martin.
som han vann. som vanligt, ska erkännas.
så nu har jag ett par blåmärken, rivsår och tatueringar.

"what are you testing the music for?
oh, we test it for freshness, and secret messages.
we hope you enjoyed our new music tour, please exit to the right"

skönt att fixa egen middag. känner mig fri på nåt sätt.
nu hemmahalv-fest!
men orka slappa ihjäl sig.
går ändå bara skit på tv.

dagens låt: all these things I hate - bullet for my valentine
och carnival of rust - poets of the fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback