phfolschärnan!

haha! fan vilken skön kväll!
var underbart att träffa alla igen!
otroligt att alla man tappat kontakten med var där!
alla var så himla trevliga och söta!
synd med brist på raggnings-objekt bara.
fast å andra sidan kanske jag ska hålla mig ifrån grabbarna på ett tag.
fast det är ju inte så kul.
tilda var klart gulligast! nu jävlar ska the midget models ut!
vi hade ju ketsuppiii. och allt annat.

helt seriöst person 3: vafan?! det var aldrig så seriöst! överdramatisera inte!

elin och jag är bäst på fest.
vi hittade minst fem polstjärnor.

blir skitsur på mina skor.
och på mina fötter. vafan skulle jag ärva skavsår-i-alla-nya-skor-fötter för?!
fick sår på väg ner till tolvan.
då är man ju överkänslig.
dom är så fina! snyft..

och ikväll ska vi UT!
jag har en känsla av att jag kommer bränna mina sista pengar.
hela 143 riksdaler.
is it worth it?
hellyeah.
ska se till att hooka upp med the people I know.
ylva, fredrico, j kanske, och så vera/jockegänget.
blir en tuff kväll.

jag har köpt en dvd!
visserligen har jag ingen tv.
men jag har en dvd!

dagens låt: gossip folks - missy elliot (för att vi aldrig lyckades med dansen...)
dagens låt igen: come together - michael jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback