punchdrunk LOVESICK

you are a FAKE.

sovmorgon. underbart ord.
drömde übermardröm dock.
handlade om att jag och mina syskon hamnade i skum familj
med pedant/schizofrenpappa och rädd liten mamma.
allting var obehagligt, bodde i förra huset och sånt.
varför ska man drömma sånt?
natten innan drömde jag om nån jag inte vill nämna vid namn
(ett ex, jaa)
blir man superförvirrad då eller?
känner mig helt loco.
nån is messing me up. jag orkar inte allting igen.

my plug in baby
crucifies my enemy
tired of living, ohh
my plug in baby

helt seriöst person 6: gör inte så, varför gör du så?
(well I'm sick of you too!)

måste alla jag känner utom nån bete sig så jävla oskönt?!
I never cared before..
är lite besviken på mitt nyinköpta puder.
försökte köpa ett som liknar svindyrt-jag-tappade-bort-i-alanya.
mitt vill nog likna det, men det var nog helt enkelt för billigt för att det skulle funka.
det suger att vara pank.
om jag är ute och det regnar jättemycket
(brukar hamna i såna regn)
så har jag inte ens råd med ett paraply.
sucks.

s#1, ursäkten godtas.

vad lustigt.
det är min tredje skoldag, och jag är redan väldigt sugen på att stanna hemma.
helst hemma hos någon annan.
det känns ganska osmart. 
tar det en annan dag.
måste rycka upp mig.
ska inte gå runt och höstdeppa
och typ tycka synd om migsjälv.
det är iochförsig rätt synd om mig. 
finansiellt synd.

dagens låt: counterfeit - limp bizkit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback