sexyback!

tung dag.
en meningslös lektion.
jag kunde sagt allt läraren sa på en tredjedel av tiden.
kuta hem när det regnade som värst.
utan jacka, i shorts och högklackat.
nice.
sjuk diskussion om politik och gud hemma.
ingen tror på gud, en tror inte på slumpen, en tror han är buddist och jag tror på karma.
det vore ju fint om det funkade så att om jag bara gjorde trevliga saker mot andra
skulle trevliga saker hända mig.
hoppas det är så.

kollar på the aviator.
jag tror jag förstår hur han känner sig.
helt sjuk.
the way of the future..

baby, join me in death.
this life, ain't worth living.

försökte rensa i mitt rum.
började flytta omkring soffan och stereon
och nu ser det förjävligt ut, för jag är så dålig på att avsluta saker.
orkar aldrig.
hittade alla vykort jag fått, massa roliga!
elin skrev så speciellt när hon var liten.
en liten pedant, allt skulle se fint ut.
hittade från angelica också, hon var så söööt!

imorn ska jag fanimig shoppa.
ska inte gå på geografin (har redan betyg)
alltså kan jag göra massa annat istället.
me like.

dagens låt: finns ingen. inget passar för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback