so far from home

where is my head, where are my bones?

äntligen är elin hemma!
världens bästa tjej! solsting, hamambad, sönderkrökad...
det är vi nästa sommar babe!
gotland, grekland, västkusten och australien!
och sen ska vi bo i monaco och ha spa-weekends.

det är ett dåligt tecken att alla är hemma, snart börjar skolan.
undrar om jag kommer klara av att gå dit bättre den här hösten,
har ju inte gått så bra de två senaste åren...
orka att man kommer vara bakfull när vi början,
både fride och vronkan ska ju ha fest den helgen. I'm fucked.

och imorn kommer familjen = städa.
måste vattna alla blommor. och klippa gräsmattan.
sova i min säng.

jag älskar att jag lyckades låta bli att svara i telefon just när farmor ringde.
tacka fan för det.
hon har en tendens att ringa vid helt fel tillfällen
(typ när man står och målar, när man bakar och när man är mitt inne i en film)
 och även om grundtanken är att hon vill prata med pappa blir man alltid fast med kärringen i telefon minst en kvart.
hoppas det går att tvätta linne i 60 även om det står 40. annars är jag körd.
hoppas vi inte behöver mer mjölk, för jag är pank och har fem riksdaler på sparkontot.
hoppas elin har lust att hyra film ikväll, för jag orkar inte gå och calle hittar inte.

"I know that I can turn you on, I wish that I can turn you off...
superstar, superfuck baby"

dagens låt: cryptorchid - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback