tjockpannkaka.

weeii!
nu är det helt bestämt, brorsan ska flytta!
han ska ut!
visserligen ska han flytta ihop med polaren lajvaren.
nog för att jag gillar folk med livlig fantasi,
men tänk att komma hem till en orgie av masker, kåpor och svärd.
(jag gillar iofs svärd)
ska iväg till martin en sväng.
kan ge mig fan på att det börjar regna snart.

imorn börjar allvaret.
fast jag kollade mitt schema, ser... tomt ut.
å andra sidan har dom inte lagt på matten än.
irriterande, trodde jag skulle få ig i matte b.
nu fick jag inte det, och då hade jag lovat migsjälv att jag skulle läsa matte c.
crap. hur farao ska jag palla det?
imorn lever elin farligt.
av nån anledning ska hon med vandal-aik-bussen till gävle.

I don't ask mush, I just want you.
ozzy är kung.

brorsan firade med att försöka sig på en citron-sufflé.
det gick rakt åt helvete.
den smakade för mycket citron, för lite socker och var inte... pufflig.
och så brände jag mig satan på gallret i ugnen. pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback