blir det konstigt om jag gifter mig med weiss?

jag har just suttit och kedje-checkedout o.c. säsong 4!
såå bra!
seth är så gullig! always.
summer skärper sig (hon slutar raka benen ett tag)
ryan är för en gångs skull lite cool och julie är klockren.
det enda man stör sig på är kaitlin. men man vänjer sig.

var på världens mest udda träning.
en tjej på typ 130 centimeter och spice girls-emma-tofsar,
men otippad musiksmak.
(scooter, lena ph, creed, techno, lisa nilsson och delfinljud)
men det var jobbigt, och det är ju huvudsaken.

blev inget pepparkashus. imorn däremot.
ska se om jag kan leta upp alla bilder på dom,
vi har ju bakat i 20 år.
(fast farsgubben är så söt, han bakade redan innan han träffade mamma)
(det var liksom jättelängesen)
(dom gick i samma gymnasium. fast då kände dom inte varandra...)

gissa vad jag inte gjort idag?
finns hur mycket som helst att välja på,
men jag fokuserade på "plugg" och "städa".
har inte varit i närheten av filosofiboken (betyder dock att jag får sovmorgon)
och har undvikit dammsugaren.

jag borde sova.
tror inte jag kommer kunna, känns inte så meningsfullt.
crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback