carrotfingersmother

mascara är a pain in the ass när det kliar i ögonen.
ens kusin övertrevliga flickvän är a painfuller pain in the ass.
ingen falsk liten blondin ska få glida in på en räkmacka i den här släkten.
min mormor belongs to me.

C: "jag har fetpanik inför imorn. vill inte till skolan"
Y: "vi skiter i dom två första lektionerna imorn. det förtjänar vi"
(ylva is reading my mind)

alla blev väldigt sentimentalt puttenuttiga när jag langade upp p-kakshuset.
det är irriterande att vara bra på nåt så meningslöst.
grattis ma och pa:
75 procent av era barn kan räkna matte, resten (jag) kan göra pepparkakshus.

mamma lånade min brunutansol igår. hon är orange.

en av fördelarna med att brorsan flyttat ut är att nu får jag göra grovjobbet.
(vissa skulle se det som en nackdel att behöva byta däck på bilen.
när man aldrig ens fått köra gräsklipparen/snickra för att man är tjej, känns det rätt bra)

öj

jag är visserligen inte så jättestark, det är dessutom svinkallt ute. men ändå. däck! hurra!


Kommentarer
Postat av: Alvar

Du är stark nog till mycket tycker jag! Både däck och fjompiga kusinflickvänner... Good on you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback