dark tranquillity

varför känner jag mig mer stressad för varje dag?
måste få klaga lite.
projektet (panik)
bilden (panik orkar aldrig köpa high-tec-grej)
fotokurs är totalpanik. ingen kamera. inga bilder.
inte skrivit tal.
inte skrivit filosofi.
inte pluggat historia till tentan alls.
jag är typ så körd man kan vara utan att få panikångest.

oooh. ikväll är det gray's anatomy.
jag är så lost i alla mina serier att jag håller på att tappa greppet.

inser att idag åkte ågren för att check out när fågelsång drar iväg.
läste artikel igår om att det inte är så himla spännande med outer space längre,
det kändes så rätt.
men jag är i vilket fall som helt jätte jävla avundsjuk på dom där nere i florida...
jag vill också ha en palm istället för julgran..

dagens låt igen: flood II - sisters of mercy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback