desperate much?

hahaha! kan inte sluta spela
batman - theme song 
så fruktansvärt klockrent!

vad lustigt.
jag försvarar stureplan i en diskussion med en stureplanskille.
som uppenbarligen inte gillar hela sture-stilen.
fast nu sa han att han gör det.
well, gillar man det inte ska man inte vara där.
jag gillar det. jag är där.

jag orkar egentligen inte alls.
men har man en:
"det här kommer låta desperat..
men om jag betalar inträde och en öl, är du på då?"
så följer man med.

men jag ska inte spåra. jag orkar inte spåra mer.
ska bara göra det lite lagom.
(yeah... right)

grattis brorsan på 20årsdagen!
och typ mer grattis till rebecca på 18årsdagen!
imorn är det fest!

förlåt, blev inte så mycket roligare inlägg bara för att jag har tid att skriva.
your loss.


Kommentarer
Postat av: erk

haha det var ju den ända snygga designen:P och jag orkar inte göra som du o ägna halva mitt liv åt den genom att skriva fem inlägg per dag:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback