drick! på låtsas! drick!

jag ska aldrig mer dricka sprit.
aldrig, aldrig mer.
men det var värt det!
hade faktiskt jävligt kul,
bortsett från två sår, 14 blåsor och lilltår i dubbel storlek.
och en bakfylla som.. det sprakar om.

höjdpunkter:
när o berättade om när hon stängde in en gravid kanin i en cementhink
att vi träffade på rumenius (fast jag inte hittade henne igen sen)
g när han dansar (typ konstant) gulligaste killen ever!
när jag och o hällde champagne på varandra (det är roligt)

tänker überkort beklaga mig över mina.. beklagligheter.
trampad två gånger på mest painfulla tån.
mamma skitsur på mig.
blev totalnobbad.
gjorde bort mig. ordentligt. som vanligt.
gick barfota i snön.
med mera.

jag har fått lön. lön!
2200 kalla rakt ner i plånboken.
ska för övrigt köpa en ny dknyplånbok snart,
mellansizeade bruna. so hot.
sen blir det heavy shopping så det ryker!
ska ju faktiskt köpa juklappar också.
kanske. en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback