"du ska vara mjuk!"

hahaha,
det är så kul när man måste läsa igenom alla sms när man rensar mobilen
(man vill ju inte slänga dom roligaste...)

och så hittar man:
"hälsa kurt och ha vilt sex and tell me all about it later"

"du måste förföra x på fredag.
wear your sexiest underkläder oh yes.
too bad for the ugly country chick liksom. no mercy haha!"
(jag vet, jag skrev det förut också men det är så satans kul..)

"eh, mötte precis j som var ute med sin enhjuling. okeeeej.."

"tja snygg.. hur e läget? vad gör du ikväll/i veckan?
kanske komma förbi mig?
kanske kan du ta med en kompis också så kan vi leka tillsammans? B-)"

"please kom idag! I am döing annars!"

"saknar dig till tusen! behöver någon att dampa med!"

"hej cp! :D"

C: "jag onanerar, vad gör du?"
- Y: "åh vad skönt, jag vill också men jag har aids i näsan."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback