I build this garden for us

var det nån annan än jag som tyckte att det var mer..
obehagligt än roligt med filip och fredriks "sexscen" igår...
men m var snygg. as always.

prison break is killing me softly,
det händer aldrig nånting.

är det ett tecken på ett nonexisting life
om man läst 2 av 6 böcker i akademibokhandelns reklam i tunnelbanan?

det händer ingenting i mitt liv heller.
måste göra nåt åt det.

snö!
jag stod faktiskt och märkte hur det började snöa!
väldigt typiskt att vädersnubbarna försökte lura oss på en vit jul..

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, jag måste säga att jag satt och skruvade på mig en aning när jag satt och kollade på det med mina FÖRÄLDRAR. Men gud vad Fredrik var snygg!

Postat av: elise

hah! det var det roligaste jag sett på länge, skrattade så att tårarna kom :D

2006-12-20 @ 18:25:15
URL: http://elajses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback