I love this city

http://www.youtube.com/watch?v=MMS9cIS1SJk&mode=related&search=

mer min stil än håkan hellström.
fast han är också ganska gullig.

av nån anledning hamnade jag på veckorevyns hemsida.
där den där mänskan skriver blogg,
vilket var ganska intressant.
hon verkar inte tänka på någonting.
klart hon tänker på skor och sånt,
men inte på nånting annat.
hon liksom shoppar, äter,
ägnar halva sitt liv åt att skriva blogginlägg,
resten åt att försöka få alla att bli som hon.
inte en endaste gång läste jag "idag funderade jag på.."
eller "undrar hur många som har likadana kläder som jag"
eller "tänk om man nångång skulle.."
undrar om hon är en av dom som inte vet hur man tänker?!

vet inte vart jag ville komma med det där,
jag liksom gillar inte henne.

I wanna take you to a gaybar, a gaybar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback