if you're a bird, I'm a bird

hahaha!
det var jättelängesen jag skrattade så mycket som ikväll!
jag och elin var hos karin och kollade på film
(dagboken, en av många världens bästa filmer!)

sdf


vi kom fram till att:
jag och elin ska till alanya i sommar,
göteborg/köpenhamn/nåt annat kul ställe i höst och sen till asien.
jag ska gifta mig med prinsen av monaco
elin ska gifta sig med prins philip
och att vi ska ha swinger-nights..
alla är kåta på elin.
snart ska vi göra en film som kommer vara helt sjuk.
jag inte kan sjunga.
karin faller för grupptryck.
elin har svettigast händer av oss (fast dom är inte såå svettiga)
jag aldrig vet vad jag pratar om utan hittar på för att verka smart.
elin gör likadant.

"åh, du har en edgar." - "nej, det är en jacka.."

"du kan äta glass.. men då vinner vi.."

E: "let's stick to the pla-a-an.."
C: "vafan?"
E: "duvet, the show must go on. med the plan"
C: "aha! let's stick to the pla-ha-ha-aen, yeaiyeahi!"
E: "another hero, another mindless crime.."
EC: "behind the curtain, in the pfantomine.."
E: "det är ju fantomine!"
C: "nej, pantomine! skitsamma, fatomine.."
EC: "ehm.. another failed romance... "
C: stick to the pla-ah-ahn, yeahiyeah!"

karin och elino, you're the greatest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback