I'm a fucking work of art

ah! det första nyårslöftet!
att förbi singel.
jag har så galet roligt ute! (betoning på galet)
för att jag inte funkar som singel.
jag kommer ha jennifer aniston som rolemodel,
för hon är en av få kändisar jag tror jag skulle gilla i verkligheten
(tillsammans med alla übersnygga rockers)

jag håller långsamt på att dö,
träningen var ovanligt jobbig.
kan bero på att det var 200 där,
varav hälften saknade koordinationsförmåga.
andra hälften var så hurtiga att man fick kramp bara av att se dom.

mina vänner sofia, ben och jerry hjälper mig nu nära döden.
vi ska tillsammans fly till new york och shoppa skor och ha sex.
jag vill träffa my bitches också,
och shakalaka asset av mig ute.
det är förbjudet nuförtiden.
(who gives a f)
jag vill.

dagens låt igen: this is the new shit - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback