It'll be your own torture

det känns inte som helg alls,
det är nåt som fattas (är det krogen eller... ja-a)
jag vill ut och festa helt otroligt mycket.
tror jag.

a clockwork orange lär ju vara bland tio av de vidrigaste och skummaste filmer som gjorts.


inatt drömde jag en konstigt verklig dröm
(den var alltså så konstig att den skulle kunna vara verklig)
jag, elise, elin, en gammal so-lärare, peter grill och diverse udda människor åkte buss.
en sån där turnébuss för jättekända människor, helt i svart och med roomservice.
vi var på väg från nån ö, där vi festade (alla var jättefulla)
men när vi kom fram hade jag glömt min jacka,
och killarna längst bak i bussen (typ pg)
hade beställt schweizisk choklad för 10 laxar.

dagens låt: life's not fair - papa roach

Kommentarer
Postat av: elise

hahahah! nice.
partyresa snart?:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback