little girls from sweden

idag har det hänt två saker värda att nämna.

först blev weirdo-tjejen på kören vald till lucia
(tekniskt sett hade hon redan valts ut av läraren)
inte för att jag vill vara lucia
(okej, jag vill men jag kan inte sjunga)
men hon. funkar. verkligen. inte.
hon har inte utseendet vilket jag tycker man delvis måste ha,
när hon sjunger höga toner skriker hon,
hon kommer med ytterst skumma förslag,
framhäver alltid sig själv och skiter i andra.
dessutom har hon en enda vän,
pojkvännen som är något värre när det gäller ungefär allting.
jag vill inte ha en socialt misslyckad lucia, jag vill att l ska vara det.

this is a song charles manson stole from the beatles.
we're stealing it back.

det andra värt att nämna är väl den totala brist på geografiska kunskaper kids har.
på tolvan åkte jag bredvid ett par ungar som trodde att dom var i enskede när dom var i alléparken.
"amen asså man lääär ju se globen härifrån typ"
som guds bästa lilla ängel räddade jag dom genom att slänga av dom vid smed.

till alla som ska på rhcp-konsterten: I hate you! jag vill så fruktansvärt mycket dit..

dagens låt: I could have lied - red hot chili peppers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback