my hair hurts

jahapp, nyss var jag jättesugen på att sitta och skriva.
not anymore.
lyckades väcka halva familjen,
och jag är jättehungrig (trots sex liter glass..)
men det är alldeles för jobbigt att gå till kylskåpet.
på tal om mat har vi börjat klura på efterrätter till nyår,
så förtrösta inte amanda! we fix it.
och på tal om nyår funderar jag på att  göra uppror,
inte göra något lista utan bara låtsas att det är en vanlig dag.
jag lär ju göra en lista ändå. geek.

måste bara säga att sex and the city är.. underbart.

samantha är min favorit. hon är mest som jag.
"I have a date with a dildo."

(och miranda när hon är bitter)
"I once was broken up with by a guy's doorman:
'I'm sorry, Ms. Hobbes, Jonathan won't be coming down. Ever.'"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback