nu kände jag min egen andedräkt. eew

jag ska aldrig dricka mer.
jag mår illa.

jag älskar människor!
(inte alla naturligtvis)
om man ska vara petig är det faktiskt jävligt många jag inte gillar.
men jag är glad för att jag träffade alla gamla vänner igår,
faktiskt speciellt v. she makes me happy.
(det låter patetiskt med tanke på att vi ses jättesällan, men ändå)

hittade just ett kvitto där jag betalat x antal tequila som vi inte drack upp.
det tror jag iallafall inte att vi gjorde...

jag sov hos l.
det var så konstigt.
fast det kändes ju bra också...
weird att inte pratat med nån på mer än två år,
och sen upptäcka att han antagligen fortfarande känner mig. suspekt.
(jag är fortfarande så himla ospännande och förutsägbar. lite elakare bara)

dagens låt: main offender - the hives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback