pretzel man, what's your story?

drömde mycket suspekt dröm inatt.
började i ett klassrum med en rabi jag sett på en film.
vi sjöng o, helga natt och hebreiska sånger. weird.
sen var jag på björnracing på smedslättsskolans fotbollsplan.
där björnarna var 10 gånger större än jag och åt upp varandra.
sen var jag, en gigantiskt björn, björnens tränare och en extrabjörn i en bur.
en björn var rätt tam, men tränare blev biten.
sen bev den andra björnen jättearg på mig,
och precis när den skulle äta upp mig vaknade jag av att pappa knackade på dörren... 

usch. det var så verkligt,
inte konstigt att jag åt choklad till frukost.

nu ska jag check out:

xfj

Kommentarer
Postat av: elise

hahaha! gud vad jag känner igen mig i dina drömmar cia! drömmer precis lika sjukt och verkligt. björnracing liksom, vadfan menas med det om man ska tolka den egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback