so long, sopa!

måste ge danielleamandamartina cred för att dom hittade baba.
inte min stil, men jag älskar det redan!
vi köade i minst hundra år och första gången på hela hösten dansade jag inte.
sjukt. bara det visar ju hur lite jag platsade där.
(det är inget dirty dancing-place. unfortunately är det det enda jag kan)

det var så fruktansvärt många man kände,
och folk man kände som inte borde känna varandra.
(hur i helvete känner i och m varandra?!)

this is a song charles manson stole from the beatles.
we're stealing it back.

på tal om manson var det ju l som fick mig att drunkna i rockträsket.
asshole.
på tal om asshole är jag en elak skadeglad korkad sak,
but I'm beating you, sucker!
så vi lämnade den lilla stackaren.
in every contest, there must be a loser. a loho-seher.
(skrattar elakt)

Kommentarer
Postat av: erk

öh, slitz är finkultur!

Postat av: c

no offence, men du är så insnöat loco av alla lättklädda damer.. definera den kulturen.

2006-12-28 @ 17:22:49
URL: http://mine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback