so spoiled

hade på det hela taget en bra julafton,
var lite rättvisetjafs som jag tror löste sig.
åt förstås en del godis, mer än jag gjort under nån månadtyp..
en mycket bra idé att träna idag.

håller på att kopiera musik till rätt program,
ska koppla in ipoden sen! hurra!
ska dessutom se om jag hittar lite roliga filmer att lägga in...

dfbsf

måste berätta om min mosters sambo. han är weird.
för en vecka sen fick han för sig att han och deras två sjuka (en feber, en magsjuk)
skulle få lite kvalitetstid så han drog iväg och badade med dom.
en magsjuk ettåring, hur clever är inte det?
sen bestämde han sig att det inte skulle bli några julklappar.
dom skulle inte ge några, och ville inte ha några.
snälla, som om en treåring tycker att det är okej att inte få julklappar?
hoppas han kommer på middagen ikväll så att man får en chans att jävlas.
(nog för att dom är skitjobbiga småglin, men nånstans går gränsen för osköna pappor..)

dagens låt: mellowship slinky in b mayor - red hot chili peppers


Kommentarer
Postat av: Danielle

Fick du också en ny pod? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback