som en big black woman

jag tog livet av migsjälv på träningen idag,
så jag kommer väl må sådär imorn.

darling, I'm with you!

på begäran tackar jag kalle för den mycket härliga låten.

jag fick ryck och skrev upp alla hans skivor på önskelistan

(jasons alltså, inte kalles..)


på tal om låtar ska vi sjunga oh night divine på avslutningen,

och istället för weirdo-tjejen ska en skitcool latino/indianchick sjunga verserna.

det kommer blir så bra! hon är cool.

den här veckan har varit bra.
skickat in ansökan om körkortstillstånds-papperna
skjutit upp talet (varför göra idag det du kan göra om en månad)
shoppat
skrattat
kollat på alla bra jävla filmer jag har hemma
mutat lillebror
tagit avstånd från ett ex (starkt jobbat!)
bakat pepparkakor
träffat många trevliga människor
kedjechecked-out o.c.
skickat in anställningsbeviset
öppnat historiaboken (för att snabbt stänga den igen)
och en massa mer. tror jag.

(vad gör man om man har en olycklig katt?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback