stupid

jag har inget liv.
inte alls. inte nånstans.
nu har jag suttit och läst bloggar halva dagen,
ser lika risig ut som när jag vaknade och vågar inte äta med tanke på bakfylla.

bakfyllan måste man sköta om, man får inte göra vad som helst med den.
den måste behandlas med respekt.
alternativt bestraffas, typ genom att inte äta. mwa-haha!

det är nog bra att vara hemma ikväll.
jag vill absolut inte veta hur många fredagar och lördagar
jag har festat på den här hösten
(kommer antagligen ligga och räkna dom nångång när jag inte kan sova)

jag har just fått höra att jag antagligen inte kommer få uppleva sommaren 2007.
känns ju rätt tungt.
här har man kämpat sig igenom 30 000 timmar skola,
men roligt efter studenten får man inte ha.
rackarns också.

If I were God I'd get a bunch of slaves to do everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback