the 6th culmination

eftersom det om ett par timmar faktiskt är ett nytt år,
och jag inte har något kul att göra, skriver jag 06-listan ändå.
eftersom jag i vanliga fall bara klagar,
tar jag bara med mina klart positiva äventyr.

det första dramatiska var den inte så dramatiska brytningen med j.
vilket direkt och indirekt gjorde mig glad,

då jag träffade m igen. behövs inga ord. we were happy in our own ways.

sen fyllde jag 18. vilket frihet! finns inga ord utom krogen. 

alanya med sofia
 finns det många ord för, alla galet roliga: 
bön, turk, pool, c, josh, skor, panderosa och kebab.

calle. lilla (väldigt långa) snyggingen som kom hit men som tyvärr nästan ingen träffade.
vi hade det underbart bra tills jag blev.. otrevligt bitchig. (förlåt igen)

gotland
var också galet med många underbara ord:
tält, vera, fride, elin, sol, färja, sand, 33-åringar och engångsgrill.

ylva måste liksom nämnas.
hon har mig runt lillfingret somehow. vilket inte gör mig nåt alls! (stor glad gubbe)

jobbet på akuten. visst, jag klagade på att behöva jobba när andra drack drinkar,
men det är underbart att få 125 spänn i timmen för att kolla på seinfeld.

mina brorsor faktiskt. j har flyttat ut (tacka fan för det, nu är han trevlig)
m har gått från mardrömselaking till relativt snäll lillebror,
och n kramar mig varje gång han ser mig och säger snälla saker om mig inför sina kompisar.

jag tänker inte nämna några fler, men ni andra är också jävligt sköna.

Kommentarer
Postat av: L

Fick igång mitt internet som tur är, så nu har du en till permanent läsare (for better or for worse). Jag tycker om alla citat.

2006-12-31 @ 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback