this is she!

under ett år kommer jag i snitt på fyra briljanta idéer.
i år har jag kommit på nio.
orkar inte dra alla för det blir långtråkigt,
men de senaste är:

jag vet hur man inte blir trött när man tränar.
eller, klart jag blir trött. men inte andfådd.
jag är en zen-mästare.

en av mina andra briljanta idéer
(som tyvärr ingen har utfört än så länge)
ordnar jag till hälften själv den här julen.

dessutom har jag klurat ihop ett grymt julrim. redan!
(som har med den briljanta idén att göra)

eeew, snubblade just på en gigantisk hög med strumpor.
som definitivt inte ser rena ut. vidrigt!

eftersom jag tror att en del läser min skitblogg tänker jag inte lägga upp rimmet än,
dels för att alla jag planerar att ge julklappar i år får rimmet,
och dels för att det är ett riktigt larvigt rim.

dagens låt: the righteous & the wicked - red hot chili peppers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback