totally deranged

jeez, nu är alla galna.
pappa går bärsärkagång (världens fulaste ord)
med borrmaskinen i mitt rum,
mamma verkar ha druckit glögg och skrattar hela tiden,
jag vet inte vad jag håller på med och katten är fucked up.
dessutom springer lillebrorsorna omkring med starwarssvärd.
(jag älskar dom, men måste dom spåra ur samtidigt?)

börjar bli smått stressad.
varför är det här en så stor grej?!
alla blir fulla och bränner händerna av sig på fyrverkerier.
fast det är jävligt kul att vara full när alla andra också är det...

sen är det ju halvt om halvt meningslöst att sminka sig i fyra timmar,
för att man sen blir dränkt i skumpa på tre röda sekunder.
well, det blir nog bra.
fast nu måste jag verkligen göra nåt åt mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Alvar

Världens fulaste svenska ord måste väl ändå vara vårtgård...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback