värt ett försök.

jag är som en liten hemmafru.
jag plockar undan i elins kök (okej, sköljde av knivarna..)
och bakar. idag har jag kokat knäck, diskat, bakat ccc,
funderat på om jag ska köpa några julklappar imorn och ignorerat telefonsamtal.
så ring mig inte, haha.

ccc



mina chocolate chip cookies blev inte riktigt så fina, men nästan.
men med tanke på att dom är 20 centimeter i diameter är dom som.. en liten lunch.

eftersom jag har fått ont i halsen, s, uv och c, kan jag inte göra nånting.
ingenting roligt.
(förutom att kolla på nya o.c.avsnittet förstås)

jag tycker att det är underbart att ally mcbeal går på tv igen.
var ungefär 100 år sen.
en fjärdedel av hennes killar är skitsnygga.

Kommentarer
Postat av: elise

ally mcbeal? vilken kanal då??
bästa! jag som har saknat det så mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback